- Custom Wheels - Romanian custom motorcycle culture show -
Singurul eveniment din România dedicat culturii custom. Va expune proiecte speciale din zona moto (cu precădere), auto, velo și custom graphics, și are ca scop promovarea și punerea în valoare a culturii custom autohtone pe plan național şi internațional.
Se dorește reînvierea spiritului muncii artizanale, încurajarea noului val de constructori și tragerea unui semnal de alarmă împotriva legislației RAR în ceea ce privește vehiculele artizanale.
Fenomenul custom nu mai poate fi ignorat - a atins deja proporții impresionante. Amploarea sa este datorată îndeosebi faptului că manufactura românească este de cea mai înaltă calitate. Aceasta este reflectată de proiectele concepute şi create de numeroase ateliere românești - multe dintre ele ridicându-se la un nivel profesional de talie internațională. Să ignori un astfel de fenomen e ca și cum nu ai vedea elefantul din cameră.
Vor fi expuse zeci de motociclete custom (chopper, cafe racer, scrambler, brat) mașini și biciclete speciale datorită aspectului, execuției și a poveștilor. Nu ne dorim să organizăm „încă un salon moto obișnuit”, ci vrem să oferim vizitatorilor și celor atașați de life style-ul alternativ o experiență care să stârnească microbul custom, creativitatea, și să-i determine să viseze la propriile proiecte.
Sunt angrenați meșteșugari, ingineri, artiști, cu pasiune pentru tehnologie, artă sau istorie, care își sacrifică timpul și banii pentru a crea mașinării unice.
Vrem ca la finalul show-ului vizitatorii să plece hotărâți să-și înceapă propriul proiect și să adopte în stilul lor de viață sintagma „Construit, nu cumpărat!”.
Se vor desfășura demonstrații ale artiștilor/artizanilor/meșteșugarilor la fața locului – prelucrare metal (roată englezească, gravare), prelucrare de piele, aerografiere, tatuaje, custom graphics (personalizare vestimentară, etc.), în acest fel publicul va fi informat asupra etapelor de producţie și va putea aprecia creativitatea, calitatea execuțiilor și nivelul de muncă depus.
Întreaga incintă va avea o identitate vizuală impusă, care îmbină aspectul industrial cu aerul artistic (prin tablouri/desene/schițe/postere) și cu cel cultural (vom avea ca invitați editori de cărți din domeniu și se vor prezenta pasaje video/foto din cultura și istoria moto).
În cele două zile (25-26 aprilie) atmosfera va fi susținută de activitățile atelierelor, de trupe de muzică, se vor organiza lecții de dans oferite de Rockabilly România (http://www.rockabilly.ro) și alte acțiuni cu care publicul să poată interacționa.
Evenimentul se va desfăşura într-o hală încăpătoare de 1.600 metri pătraţi, în incinta CET Sud (Fizicienilor 13-15 ).
Încurajăm participarea deținătorilor de exponate speciale sau rare, fără costuri de participare.
Info: contact@customromania.ro
Mai multe detalii pe pagina evenimentului:
Custom Wheels Show II
-
- LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 46
Re: Custom Wheels Show II
Mihai, intentia este laudabila si e bine ca un astfel de show are loc si in Romania. In privinta RAR din pacate nu veti rezolva nimic pt ca aici sunt doua mari probleme:mihai.i wrote:- Custom Wheels - Romanian custom motorcycle culture show -
Se dorește reînvierea spiritului muncii artizanale, încurajarea noului val de constructori și tragerea unui semnal de alarmă împotriva legislației RAR în ceea ce privește vehiculele artizanale.
Fenomenul custom nu mai poate fi ignorat - a atins deja proporții impresionante. Amploarea sa este datorată îndeosebi faptului că manufactura românească este de cea mai înaltă calitate. Aceasta este reflectată de proiectele concepute şi create de numeroase ateliere românești - multe dintre ele ridicându-se la un nivel profesional de talie internațională. Să ignori un astfel de fenomen e ca și cum nu ai vedea elefantul din cameră.
1. Legislatia, care nu este facuta de RAR, ei cel mult pot da niste recomandari.
2. Atitudinea bugetarilor din RAR care este un amestec de scarba si rea vointa fata de cetatean (fraeru' mioritic) si incompenta crasa a lucratorilor din RAR care nu sunt in stare sa schimbe o bujie, la propriu.
Nu sunt genul care pune raul inainte sau caruia ii place sa cobeasca dar aproape toate experientele mele cu RAR confirma ceea ce sustin mai sus. Cand am intrebat cum pot omologa un autoturism construit de mine de la zero (ma refer la sasiu si caroserie) mi-au spus ca e imposibil, sau citez: Nu ai nici o sansa.
In tarile occidentale este altceva, in primul rand exista o cultura auto reala si foarte multi bani implicati in industria auto si aici ma refer la tot ce inseamna aftermarket, autoritatile nu sunt ostile cetateanului si chiar daca exista probleme te ajuta, iti dau indicatii clare pe care daca le respecti nu ai nici o problema in a depasi problemele respective.
-
- LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 46