Restaurare M72
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
Am inceput montajul final al rotilor:
Urmeaza sa mai dau o mana de vopsea pe ele pentru a acoperi cu vopsea piulitele spitelor. Maine cred ca o sa pornesc motorul.
Urmeaza sa mai dau o mana de vopsea pe ele pentru a acoperi cu vopsea piulitele spitelor. Maine cred ca o sa pornesc motorul.
Repar, deci exist! 
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
Pana acum am postat 220 de poze, pana o termin cred ca ajung la 300 de poze.
Repar, deci exist! 
Restaurare M72
La mai multe, eu zic saru'mana pentru detaliile oferite.luca.stere » 24 Aug 2013, 12:50 wrote:Pana acum am postat 220 de poze, pana o termin cred ca ajung la 300 de poze.
LROC Romania.
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
Dupa ce termin mobra voi face o grupare a pozelor (motor, cutie, cadru si table, sistem de franare, samd) si le voi posta din nou. Totul va fi insotit si de niste poze apropiate pentru a se vedea cum vine fiecare piesa pe mobra. M-am saturat cat am cautat pe net poze detaliate si nu am gasit nimic, cine stie cate persoane cauta detalii si nu le pot gasi.
Repar, deci exist! 
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
Piesele care compun admisia, cauciucurile si doua coliere sunt noi, luate de la polonez:
Am probat si piesele impreuna cu carburatoarele:
Piesele respective:
http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1407
http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1381
http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... cts_id=796
http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1056
Am probat si piesele impreuna cu carburatoarele:
Piesele respective:
http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1407
http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1381
http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... cts_id=796
http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1056
Repar, deci exist! 
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
Dupa cum spuneam ieri, astazi am pornit mobra; a pornit imediat:
http://www.youtube.com/watch?v=Ku0_18Q5yf0
http://www.youtube.com/watch?v=Ku0_18Q5yf0
Repar, deci exist! 
-
AdrianS
- Administrator
- Posts: 510
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 5 times
- Zodiac:
- Age: 36
- Contact:
Restaurare M72
Mişto! Abia aştept s-o văd reglată! Observ că pedala de pornire are cursa destul de scurtă. Aşa trebuie să fie sau se-ntâmplă ceva acolo?
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
E pedala de vina, o voi schimba.AdrianS » 26 Aug 2013, 11:11 wrote:Mişto! Abia aştept s-o văd reglată! Observ că pedala de pornire are cursa destul de scurtă. Aşa trebuie să fie sau se-ntâmplă ceva acolo?
Motorul nu era reglat dar trepida un pic pt ca nu i-am strans suruburile. In rest mergea chiar bine, a avut relanti inca de la pornire ceea ce-mi confirma ca am carburatoare bune.
Repar, deci exist! 
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
Prea frumos. Cu coturile alea faci ceva , le vopsesti , le invelesti in banda sau ramin "orijinale" ?
Daca e ceva care strica orice restaurare sint coturile , niste tevi ruginite si lovite in partea din fata , scuze pt. critici , ca de laude nu cred ca mai ai nevoie , e prea frumoasa mobra si mai si porneste.
Daca e ceva care strica orice restaurare sint coturile , niste tevi ruginite si lovite in partea din fata , scuze pt. critici , ca de laude nu cred ca mai ai nevoie , e prea frumoasa mobra si mai si porneste.
-
ursu gunoier
- LVL 7,5

- Posts: 64
- Joined: 18 Mar 2013, 18:02
- Location: Mogosoaia Ilfov
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
As vrea sa iau coturi noi sau sa le fac, e un user pe motociclism.ro (rados) care face ghidoane, crash bar si alte fieratanii. O sa vorbesc cu el sa vad daca poate sa-mi faca unele identice avand in vedere ca le am pe cele originale ca model. Esapamentul (coturi si tobe) va fi vopsit negru cu vopsea termica.LIL DEBUL » 29 Aug 2013, 07:48 wrote:Prea frumos. Cu coturile alea faci ceva , le vopsesti , le invelesti in banda sau ramin "orijinale" ?
Daca e ceva care strica orice restaurare sint coturile , niste tevi ruginite si lovite in partea din fata , scuze pt. critici , ca de laude nu cred ca mai ai nevoie , e prea frumoasa mobra si mai si porneste.
Repar, deci exist! 
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
Tobe noi, poze cu ele la momentul potrivit.ursu gunoier » 29 Aug 2013, 08:39 wrote:Da' tobele?! Ce tobe ii pui domle?!
Repar, deci exist! 
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
Probe, probe, si iar probe:
De acum incolo dracul incepe sa se ascunda in detalii, am muncit mult dar nu se cunoaste mare lucru. Cablurile de acceleratie cumparate noi de la polonez nu erau in cote si a trebuit sa le modific, cu peripetiile de rigoare. Am terminat a doua roata (spitat si centrat), am demontat din nou furca pt ca imi atingeau pantalonii de la far in rezervor (era polizat din jug) si a trebuit sa incarc cu sudura si sa polizez, am inceput reconditionarea lampilor spate, sunt destul de bune dar am cateva chitibusuri la ele de rezolvat. Am montat definitv si saua, esapamentul din imagine a fost montat doar pentru a inlatura zgomotul motorului deoarece l-am mai lasat sa mearga.
De acum incolo dracul incepe sa se ascunda in detalii, am muncit mult dar nu se cunoaste mare lucru. Cablurile de acceleratie cumparate noi de la polonez nu erau in cote si a trebuit sa le modific, cu peripetiile de rigoare. Am terminat a doua roata (spitat si centrat), am demontat din nou furca pt ca imi atingeau pantalonii de la far in rezervor (era polizat din jug) si a trebuit sa incarc cu sudura si sa polizez, am inceput reconditionarea lampilor spate, sunt destul de bune dar am cateva chitibusuri la ele de rezolvat. Am montat definitv si saua, esapamentul din imagine a fost montat doar pentru a inlatura zgomotul motorului deoarece l-am mai lasat sa mearga.
Repar, deci exist! 
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
Tampoane noi rezervor: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=3962
Sa reconditionata:
Cabluri acceleratie noi: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1834
Sa reconditionata:
Cabluri acceleratie noi: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1834
Repar, deci exist! 
-
George Urdarescu
- LVL 2

- Posts: 8
- Joined: 02 Sep 2013, 09:31
Restaurare M72
Am pierdut in sensul bun al cuvantului o ora din viata sa citesc topoicul asta.
Luca, felicitarile mele, se vede ca ai muncit ceva.
Nu is eu fan rusesti, mie imi plac atit nemtestile cit si britanicele, dar M ul copiat dupa R71 arata binisor.
Inca o data felicitari , o sa mai citesc topicul asta
Si ca sa nu fie totul roz , am citit intr-un post anterior ca ai stabilit un standard in restaurare, nu vreau sa fiu rau, dar eu am vazut cateva greseli poate neintentionate, mai degraba le-as pune pe seama faptului ca nu exista mereu posibilitarea financiara sa ai piesele care le vrei si care trebuie. Asta e o alta discutie, bravo pentru ce ai facut, as zice eu o reconditionare reusota.
Luca, felicitarile mele, se vede ca ai muncit ceva.
Nu is eu fan rusesti, mie imi plac atit nemtestile cit si britanicele, dar M ul copiat dupa R71 arata binisor.
Inca o data felicitari , o sa mai citesc topicul asta
Si ca sa nu fie totul roz , am citit intr-un post anterior ca ai stabilit un standard in restaurare, nu vreau sa fiu rau, dar eu am vazut cateva greseli poate neintentionate, mai degraba le-as pune pe seama faptului ca nu exista mereu posibilitarea financiara sa ai piesele care le vrei si care trebuie. Asta e o alta discutie, bravo pentru ce ai facut, as zice eu o reconditionare reusota.
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
Multumesc pentru aprecieri! Am muncit destul, mobrele in Romania au avut o soarta trista si din acest motiv orice piesa si orice surubel trebuie verificat, reconditionat, samd. Chiar m-a intrebat cineva care ar fi pretul pt o astfel de lucrare, i-am spus ca fara 1000 euro doar manopera nu as face.George Urdarescu » 04 Sep 2013, 09:23 wrote:Am pierdut in sensul bun al cuvantului o ora din viata sa citesc topoicul asta.
Luca, felicitarile mele, se vede ca ai muncit ceva.
Nu is eu fan rusesti, mie imi plac atit nemtestile cit si britanicele, dar M ul copiat dupa R71 arata binisor.
Inca o data felicitari , o sa mai citesc topicul asta
Am spus un standard minim, e loc de mai bine pentru cine vrea si chiar arunc o manusa in acest sens. Competitia nu duce decat la performanta.George Urdarescu » 04 Sep 2013, 09:23 wrote:Si ca sa nu fie totul roz , am citit intr-un post anterior ca ai stabilit un standard in restaurare,
Sunt deschis oricand criticilor constructive si puteti mentiona acele greseli. In cazul in care ele exista si nu le-am observat le voi corecta.George Urdarescu » 04 Sep 2013, 09:23 wrote:nu vreau sa fiu rau, dar eu am vazut cateva greseli poate neintentionate, mai degraba le-as pune pe seama faptului ca nu exista mereu posibilitarea financiara sa ai piesele care le vrei si care trebuie.
Cu restaurarea si reconditionarea este o problema inca in dezbatere chiar si pe acest forum. Principala problema in Romania legata de acest aspect este faptul ca nu de putine ori reconditionarile depasesc dpdv tehnic si chiar estetic restaurarile. Ceea ce fac eu este in mod clar o reconditionare, desi daca schimb cateva lucruri poate deveni oricand o restaurare. Sunt unii care zic ca restaureaza dar ei nu inteleg ca nu ajunge sa ai toate piesele originale, o restaurare implica obligatoriu faptul ca vehiculul restaurat sa fie in stare tehnica perfecta din toate punctele de vedere. Titlul acestui topic a fost dat ca sa zgandar un pic.George Urdarescu » 04 Sep 2013, 09:23 wrote:Asta e o alta discutie, bravo pentru ce ai facut, as zice eu o reconditionare reusota.
Repar, deci exist! 
-
George Urdarescu
- LVL 2

- Posts: 8
- Joined: 02 Sep 2013, 09:31
Restaurare M72
Salut Luca. Fara sa consideri ca sunt greseli care sa le reprosez, am vazut la far ca nu ai kilometraj de M, pentru ca acela este copiat dupa Veigel, care s-a pus atit pe R12 cu kilometraj la 120 si apoi pe R61/71, cu kilometraj pina la 140 sau 160, in functie de perioada fabricatie.
La furca am vazut ca arcurile se vad libere, acolo stiu ca trebuie sa vina (nu stiu exact termenul in romana, in germana le spune vordergabel unetere) sunt ca un fel de protectii, de pahare interioare.
La aripa spate am vazut niste lobituri, posibil sa fie o reflexie a luminii, dar cred ca ele exista, trebuiau corectate inainte prin tinichigerie sau daca nu cu ceva kit.
Astea sunt toate reparabile si nu trebuie sa le tratezi ca pe reprosuri.
Bafta in cointinuare cu proiectul, poate pina in decembrie il scoti pe strazi.
La furca am vazut ca arcurile se vad libere, acolo stiu ca trebuie sa vina (nu stiu exact termenul in romana, in germana le spune vordergabel unetere) sunt ca un fel de protectii, de pahare interioare.
La aripa spate am vazut niste lobituri, posibil sa fie o reflexie a luminii, dar cred ca ele exista, trebuiau corectate inainte prin tinichigerie sau daca nu cu ceva kit.
Astea sunt toate reparabile si nu trebuie sa le tratezi ca pe reprosuri.
Bafta in cointinuare cu proiectul, poate pina in decembrie il scoti pe strazi.
-
luca.stere
Topic author - LVL 19,6

- Posts: 1328
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 47
Restaurare M72
Asa este, acela nu este kilometraj de M, daca nu ma insel este de K750 si l-am pus in far doar pentru proba si pentru faptul ca intotdeauna am fost fascinat de kilometrajele pe fond alb. Am si kilometrajul original de M72 dar inca nu l-am pozat.George Urdarescu » 05 Sep 2013, 10:56 wrote:Salut Luca. Fara sa consideri ca sunt greseli care sa le reprosez, am vazut la far ca nu ai kilometraj de M, pentru ca acela este copiat dupa Veigel, care s-a pus atit pe R12 cu kilometraj la 120 si apoi pe R61/71, cu kilometraj pina la 140 sau 160, in functie de perioada fabricatie.
Cand am pozat, furca nu era montata definitiv iar arcurile nu erau infiletate in suport pt ca mai trebuia sa rectific ceva la jug fapt care a facut ca arcul sa coboare sub protectii. Acum arcurile stau sub protectii (denumite popular pantaloni), se va vedea in urmatoarele poze.George Urdarescu » 05 Sep 2013, 10:56 wrote:La furca am vazut ca arcurile se vad libere, acolo stiu ca trebuie sa vina (nu stiu exact termenul in romana, in germana le spune vordergabel unetere) sunt ca un fel de protectii, de pahare interioare.
Ceea ce ati vazut cred ca sunt deformarile din zona niturilor prin care aripile sunt prinse de suporti, aceste deformari nu pot fi rectificate pt ca asa sunt aripile.George Urdarescu » 05 Sep 2013, 10:56 wrote:La aripa spate am vazut niste lobituri, posibil sa fie o reflexie a luminii, dar cred ca ele exista, trebuiau corectate inainte prin tinichigerie sau daca nu cu ceva kit.
Astea sunt toate reparabile si nu trebuie sa le tratezi ca pe reprosuri.
Bafta in cointinuare cu proiectul, poate pina in decembrie il scoti pe strazi.
Repar, deci exist! 


